3D reklama na textilii má vyšší vypovídající hodnotu, než ta mediální
Reklamní čepice a další textilní výrobky jsou jednou z nejúčinnějších reklam pro jakékoli provozované činnosti. Mnohdy bývají účinnější, než televizní a rozhlasové či jiné mediální reklamní spoty, plakáty a bannery. Ta zásadní výhoda textilií totiž spočívá v osobním oslovení zákazníka, klienta či zájemce o vaše produkty a služby. Je velký rozdíl potkat někoho v kšiltovce a mikině s výšivkou a nápisem, reprezentujícím stavební firmu nebo prodejce potravin, když jste si tuto službu sami objednali, než sledovat reklamu v televizi, která vám zasahuje do soukromí a vstupuje na scénu obvykle nevhod.
Reklamní potisk textilu oslovuje a zároveň vypadá profesionálně, budí v lidech větší důvěru a dává jim také možnost prostřednictvím textu na oblečení ihned a přímo registrovat různé inovace, vylepšení a nabídky. Jediný nápis na tričku tak může přitáhnout do vaší firmy desítky dalších zájemců, kteří se pohybují ve vaší blízkosti, jen z čiré zvědavosti, anebo protože se jim takto prezentovaná reklama prostě líbí.
3D – o této výhodě jsme zde již hovořili, ale ještě jednou ji připomínáme, protože má zásadní vliv na lidské chování. Když totiž komukoli darujete reklamní předmět, nebo jej alespoň na někom vidíte ve své blízkosti v živoucí realitě, lidé velmi rádi takové dárky přijímají anebo se jimi inspirují. Televizní obrazovka je plochá, rozhlasové vysílání vám zprostředkuje jen zvuk, billboard je plochý, noviny a časopisy či letáky ve schránkách jsou také ploché. Živé 3D je prostě 3D, a to ničím nenahradíte.
Barvy – barvy mají na člověka obrovský vliv a kdo sází pouze na černou, šedou a další ponuré barevné odstíny, nemůže se divit, že o takové služby nebude zájem. Šedá a černá totiž podporují tvorbu depresí a špatné nálady. Volte raději barvy silně kontrastní a hlavně syté, například červenou kšiltovku s bílým nápisem stěží někdo přehlédne a hlavně to lidem (i vám samotným) zvedne náladu. Vhodné jsou i žluté čepice s modrým potiskem, bílé čepice se zeleným nebo zelené s bílým.